امور فرهنگی دانشگاه آزاد خوراسگان
1399/12/11
آغاز رقابت‌های تیم‌های دانشجویی اصفهان در کرسی‌های آزاداندیشی
 

آغاز رقابت‌های تیم‌های دانشجویی اصفهان

در کرسی‌های آزاداندیشی

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از برگزاری نخستین نشست از سلسله رقابت‌های تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، سعید شریفی در حاشیه مراسم افتتاحیه رقابت‌های تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی اظهار کرد: نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی و رقابتی تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.


وی بیان کرد: در نخستین جلسه از این نشست‌ها که با موضوع «کشور در مدیریت بحران کرونا موفق بوده است» برگزار شد، دو گروه موافق و منتقد درباره موضوع به بحث و تبادل‌نظر پرداخته و در نهایت مباحث مطروحه با حضور کارشناسان و متخصصان این رشته مورد داوری قرار گرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: در این کرسی از حضور استادانی مانند آرش قدوسی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان، فروزنده دشتی و مرضیه ضیایی‌راد از حوزه علوم پزشکی به‌عنوان داور استفاده شد.

شریفی درباره عنوان و موضوعات مطرح‌شده در نخستین کرسی آزاداندیشی بیان کرد: پاندمیک کرونا تاکنون بیش از 2,5 میلیون نفر در جهان را به کام مرگ کشیده است که سهم ایران از این تعداد حدود 60 هزار نفر بوده و با توجه به اینکه ایران در زمره کشورهای درحال‌توسعه بوده و هم‌زمان تحریم‌های شدیدی نیز بر آن تحمیل می‌شود، باید به‌گونه‌ای خاص به آن نگریست و این پدیده را در ظرف اقتضایی آن نگریست.


وی افزود: نوع نگرش به موضوع و موفقیت و یا ناموفق بودن ایران در مدیریت و کنترل این بحران ازجمله اصلی‌ترین اهداف و مقاصد این نشست بود که مورد نقادی طرفین موافق و منتقد قرار گرفت.

رئیس شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این سلسله کرسی‌ها، مباحثی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، معماری و شهرسازی، هنر و سلامت و با حضور تیم‌ها و دانشجویانی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله واحد اصفهان(خوراسگان)، شهرضا، خمینی‌شهر، دهاقان و بادرود مطرح می‌شود.

 

تعداد بازدید:
184
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal